Godmorgon på er.

Godmorgon på er, ligger i sängen och bloggar.. har inte orkat kliva upp ännu, är alltid så jäkla morgontrött! Barnen vaknar alltid omkring sex tiden men då sover dom också hela natten igenom. Härligt! Sitter samtidigt och kollar på Vakna Med The Voice på tv:n.. Nu är Kissie gäst där i studion, den blonda tjejen som tror hon är bättre än alla andra och som hatar unga mammor! www.kissies.se !
Förstår mig fan inte på hur man kan sitta och vara elak, genom sin blogg mot andra enbart för att få fler besökare! Idioti. För verkligheten för oss är ju hennes blogg, det man läser är ju det man tror. På något annat sätt känner man henne inte, kanske tacka för det? Men visst, hon verkar ju trivas med att vara super elak mot allt och alla, få vara med på bloggtoppen och vara kändis ett par år men sen då? Hatad av alla, för det där håller inte i längden! Ne, finns bättre bloggar att läsa.

Jag skriver för att det är KUL och för att jag vill. Är inte besatt av min statistik. Vissa dagar bloggar jag inte överhuvudtaget. Nånå, folk gör vad fan dom vill.. men tycker ändå att det är helt galet det hon håller på med.

* Provocera sina läsare
* Pusha sin statistik
* Förnedra unga mammor
* m,m m,m..

Snart vänder det, hoppas jag!


Nu ska jag iallafall fixa mig lite frukost tror jag! ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0