Godmorgon på er.

Hey och godmorgon på er :) Haha, lite nya besökare har man också fått, välkommen! Här har vi just vaknat, efter en gudomligt skön och lång sovmorgon, det var verkligen välbehövligt! Min hosta vägrar ju gå över så jag somnade runt halv två inatt, Bellsa vaknade fem tror jag men då fick Matti ta henne.. Sen for dom då iväg till Hakkas för att sedan dra vidare på äventyr, så jag och Felicia somnade om :) Häärligt, som sagt!

Idag blir det då inte många knop gjorda här inte, alla måsten bara ;) Eller jo, en ny sovrumslampa till mina döttrars rum MÅSTE inhandlas och det nu! Fast funderar på om jag ska kolla utbudet på internet först för alla affärer i lilla Gve går man igenom på en kvart utan att hitta något! Meen, jag trivs faktiskt här.

Same shit, diffrent name.. Bara man har tak över huvudet, right?


Neehurrni, ska ta och fixa en liten sen frukost åt oss nu :) Vi hörs.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0