Godnatt..

Imorgon kommer min resväska som min Mamma har lånat, så då blir det till att packa nödvändigheter för på Måndag reser jag iväg den korta korta lilla bit jag ska. Är absolut inget jag vill, men något jag måste och som gör glädje för alla i slutändan! Hmm, vad ska jag packa? Typ min mysdress iallafall, kort på barnen så att jag alltid har dem med mig. Önskar att jag kunde berätta mer åt er men det kan jag tyvärr inte göra, för som lilla Gällivare fungerar så vänder man allt till något dåligt, och det vore ju synd. För det här är inget dåligt! Beror på i vems ögon också.


Tänkte att jag skriver ett inlägg nu för sen ska jag kolla på den nya Wallander filmen! Minns inte vad den heter!

Ska även bjuda på lite gamla bilder jag hittat. Älskar verkligen kort, det ger så mycket minnen. Speciellt om man har barn! :)

Nu till korten..



Hur kan man vara så vacker och underbar som denna tös?





Mammas hjärtegull!


Korten vart lite småa, gör jag dem större så blir dom suddiga. Så det får vara såhär.


Godnatt på er! :)



Kommentarer
JULIA'S D60

så söta bilder :)

2009-09-15 20:32:15
URL: http://nikons.blogg.se/
Alexandra

Tack :)

Tyvärr har jag fullt upp med designer för tillfället...

2009-09-15 21:24:32
URL: http://aaalx.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0