Godnatt allihopa!

Hello, igen.. får bli ett snabbt inlägg innan jag ska se film o de. Tänkte visa ett kort på min parfym jag vunnit o de ;) Just för att min Maaamaaaaa läser mig blogg så hon får se ;) Och tro mig, den luktar sviiiingott och inte alls starkt som alla andra parfymer gör..

Yesyes, här är bilden iallafall ;)





Från Johanna Toftby från Ensam Mamma Söker ;) hihi!


(Ska fan fixa en digitalkamera, nu börjar jag bli less på dessa dåliga bilder från mobilkameran, Mamma får jag låna din?) ♥


Kommentarer
mamma

De var ju kul att du vann parfym, alltid roligt när man får en överraskning.

Nog får du låna den mitt hjärta.

Älskar er jättemycke.

2009-09-05 21:20:10
Nikita

sv; tyvärr så har jag inte tid, håller fortfarande på att lära mig!

kram!

2009-09-06 11:23:17
URL: http://nikitaz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0