He he :)

Nu har karln åkt iväg en sväng för att handla hem lite och jag har gjort klart barnen för natten! Hoja, Bella har blivit förkyld litegrann också, stackarn! Hon äter ju o så men det rosslar inte vackert i halsen och snoret rinner lite smått. Hoppas det släpper snart! Nåja, ska fortsätta med det jag höll på med iallafall, men kan bjuda på en gammal bild på karln min, he he! :)



Söt! ♥

(hehe, han hatar när jag lägger upp bilder på honom som han inte "godkänt" först), like I care?

 

Och en 2 år gammal bild på mig med en nyfödd Felicia i famn ;)



Och en av mina favorit bilder som jag såklart måste visa er, Matti och Felicia kastar sten i Aborrtjärn!
Älskar den här bilden, visst är den fin? ♥

 

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0