Heelloo

Hello på er :) Sitter här och torr hostar som en dåre, min kusin Elins ide kanske man borde satsa på? Iallafall, morgonen började ju bra för Pappa var hit och hälsade på, alltid lika trevligt! Ska strax ta och gå och lägga barnen så dom får sova lunch, dom är något gnälliga nu.. Men tror jag måste vänta lite tills Matti kommer hem från gymmet, jag väcker dem bara genom att hosta.. hur mycket man än försöker låta bli så går det inte!! Hoja, låt mig bli friiiiisk nu!!!!


Ska slänga mig i duschen nu tills matti kommit hem, sen blir det sovdags för sessorna.


Heejs!

Kommentarer
Elinn

Hey..rata inte ner min idé förrns du provat den. :P

Och nej, du kommer inte kvävas av att ha en halsduk knuten runt ansiktet. :P

2009-09-10 15:30:15
URL: http://elinn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0