Hejhallå!

Hello! Har blivit lite tight med uppdateringar men som ni vet så är jag förkyld så därför har jag inte prioriterat bloggen alls, är in lite då och då och kollar kommentarer och sådant! Nåja, för att inte nämna våran Audi som äääntligen gått igenom besiktningen, det var ju på tiden efter ett par x antal timmars skruvande och ett x antal gångers ombesiktningar.. men nu är den laglig iallafall, skönt!

Imorgon kommer min Pappa hit igen, med mopeden.. he he, det tar ju bara 4 timmar turoretur från byn, meen han tycker ju om sånt så visst! Sen kommer även två av mina fem farbröder hit också med sina respetive! Ska bli kul, har ju inte träffat den ena på jag vet inte hur länge, så det ska bli skoj! Nu är iaf Felicia och karln och småhandlar litegrann, får ofta hem gratis grejer från Nestlé barnmat så dom for och hämtade ut det på affärn sen handla lite grann då..


Och lill Bella hon sover, garanterat med tummen i mun, he he! Ska ta och kolla klart på Rent Hus reprisen nu sen fundera på att ta en dusch!


Vi hörs, ta hand om varandra! Vi lever bara en gång ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0