Helloooo

Sådärja, nu har vi ätit lunch o de :) Sitter här och lyssnar på en massa bra musik medans jag väntar att min bror ska sluta jobbet och ringa mig.. Måste även skriva en lista på vad som ska handlas och det, jobbigt! Hmm, vad mer.. har inte alls mycket på hjärtat må jag säga. Blandar ihop dagarna som en dåre, trodde det var idag vi har tvättstuga.. beesviken med andra ord för det var först imorgon! Om jag nu inte tar och tjuver en maskin eller två.. Det skulle ju behövas.

Ne nu går det inte att skriva nå mer, Matti håller på att svamla och tönta sig här. Så uppdaterar kanske senare om jag har något vettigt på hjärtat!


Tror disken ropade på mig nu ;) hehe

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0