helloooo

Godmorgon :)

Idag är det läkarbesök som gäller, sen kommer min pappa hit en sväng sen Mattis moster från Jokkmokk. Ska även hämta ut ett paket också som kommit idag, ska vara kreativ.. eller det är jag ju redan, he he fast har beställt lite mera roliga grejer. Ska visa er sedan vad jag snackar om! Det är mitt intresse iallafall, och när det gäller intressen så är jag väldigt svår att börja tycka om saker och ting. Men nu, tror jag ändå att jag funnit något som jag gillar. När jag var mindre eller då yngre så tävlade jag i tennis och även i skytte. Gillade det då, tog upp ett av dom intresserna för några månader sedan för att pröva om det var något för mig igen, men icket!

Nååååväl, ska ta och slänga mig i duschen nu :)

 

 

Hejs!


Kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Haha nej influnesa-topp! Alltså de flesta får det nu sen kommer det lugna ner sig ;)

2009-09-14 12:51:17
URL: http://emmasays.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0