Hoho ;)

Hello på er. Sitter och kollar på unga mödrar, har tidigare vart och handlat lite gott till Idol som börjar om en timme :) Tänkte iaf gå och ta ett bloss nu och ringa N en sväng och surra lite skiiit! Hahahahah, I love it!
Bara 1 och ½ dag kvar.. me like! Hehe, önskar att jag kunde berätta åt er.. om inte annat får ni väl lyssna på rykterna som alla byfräsare och alla dårar startar igång ;) Haha, det är det dom är bäst på! Men vet ni vad? Jag bjuder på det, helt klart.

Keep on talking!

Jag vet att jag är en bra Mamma, med världens vackraste barn. Slå det du! ;)

Kommentarer
rosmarie martinsson

Är så stolt över dig, du är en duktig mamma till mina barnbarn. Bättre o finare mamma kan dom aldrig få. En stolt mamma/mormor. Kram till er mina fina tjejer.

2009-09-23 21:30:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0