Kvällsbestyr!

Ikväll har ungarna fått bada tillsammans, för första gången :) Vart ett par kallsupar och smågråt men även mycket skratt.. ne, det där lämnade jag åt Matti.. Jag hade tappat kontrollen med två små livliga i badkaret, jag kör med en åt gången. Blir enklast så, hehe! Bella somnade som en stock och utan mat. Felicia är iaf vaken ännu, hon gallskriker när Matti ska lägga henne samtidigt som Bella ska sova.. så till sist får hon som hon vill och får komma upp och vara vaken en stund med oss för att tillsist somna i våran säng, sen bär man bara över henne till sin egen. Meen, det kräver tålamod vilket jag inte har alla gånger! Alla är vi olika!

Måste även gå ner till tvättstugan nu och dra igång torktumlaren igen :) Var tvungen att tjuva en tvätt tid när det inte finns några lediga. Nånå, vi hörs!

Kraam!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0