Lite bilder..

Puuuuh!! Då var disken borta, härligt :) Ska snart ta och hämta Felicia från dagis, sen vette fan vad man ska hitta på. Är väldigt uttråkad! Tänkte ikväll, om tid finns vill säga, försöka ge mig på det där med hur man gör en design. Ska sätta mig och ner och försöka lära mig. Ska göra en testblogg så att inte denna blir heelt knas!

Måhåååå, uttråkad!!!!!!!!!!! Ska se om jag kan hitta några bilder att bjuda på iallafall ;)



Felicia i sitt prinsess tält!



Mys framför tv:n



Bella nakenfis ;)



Årets version av lego? hehe


Det var allt för denna gång iallafall, kanske hittar lite fler bilder senare.. har inte hunnit ta några nya kort iallafall ;/


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0