Lite kvälls skrivande med gamla graviditets kilon och skryt! ;)

Såådärja, har just klivit ur en stek heet dusch, gudomligt skönt! Nu känner man sig fräsch igen och som en ny människa, myys! Ska snart ta och leta fram pyjamasar till barnen, har rensat lite i vårat lägenhetsförråd idag som vi har uppe i lägenheten, kan ju säga att jag hittade en massa smått och gott där.. kläder i massor, alla dess storlekar. Framför allt barnkläder, är inte nådigt alltså.. vi drunknar snart i dem! Hehe, hittade även en massa kläder som jag halvt glömt bort att jag ens äger, känns ju fint.. Hade dom en vecka efter att Felicia föddes, är även samma sak nu. Kan ha ALLA kläder som jag haft innan förlossningarna! :) För jag har inte kvar ett endaste mikro mini gram kvar ;) Så det var samma med Bella, eller ja.. det tog väl två veckor innan jag kom i kläderna utan att pressa mig in i dem! Hahaha, jag gick fortfarande omkring i myskläder som var stora, hade som glömt bort att jag faktiskt inte är gravid igen! Så kan det vara, är hursomhelst jävligt nöjd över att slippa slita som ett djur med att få bort alla snuskiga kilon man lagt på sig under graviditeterna..

Med Felicia gick jag upp 16 kg, gick ner 18!
Med Isabella gick jag upp 10 kg, gick ner 12!

Så, jag klagar inte ;)


Nu avrundar jag här med en liten busunge!


Mammas lillhjärta tycker om att smaka glass ;) Fast bara lite får hon! ♥

 



Calippo!

 Hon tycker säkert det är jätteskönt med lite kallt mot tänderna som är på väg upp och som irriterar lite smått.


Kommentarer
*Em

Okej :D Jodå, sjukt bra. :) Så, haft en bra kväll då? :)

2009-09-08 23:07:06
URL: http://emelojs.blogg.se/
*Em

Okej :D Jodå, sjukt bra. :) Så, haft en bra kväll då? :)

2009-09-08 23:07:07
URL: http://emelojs.blogg.se/
Linda

"alla dessa snuskiga kilon" ingår ju som i graviditeten, är du inte beredd att få dom, + att lite kanske stannar kvar tycker jag att du gjorde helt fel beslut i att skaffa barn. sånt som händer och ingenting du kan göra åt! Det kommer ju någonting så mkt bättre än en "fast mage" efteråt..

2009-09-09 15:02:54
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0