Me like!

Hellohello, sitter här och lyssnar på lite bra musik.. Akon såklart ;) Ska snart springa iväg till kiosken, sen ska jag hem och mysa med darling och kolla Lyxfällan som inte får missas, hehe! Vela egentligen bara säga att jag lever! Har bara inte orkat blogga alls idag. Nu blir jag hemma iallafall denna helg som kommer, sen veckan och även nästa helg. Men sen drar jag igen ;) Imorgon blir det nog att umgås med N en lite sväng. Sen kommer nog svullot från Pite hit också om jag inte minns fel, eller om det kanske t.o.m blivit en liten ändring i planeringen? Hahaha. Gud vad snäll jag känner mig! Jaja, jag kom iallafall hem idag omkring ett tiden, har varit och träffat min bror ;) Himlars vad jag saknat honom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CRAZYYY!

Bild?? Jopp.. men lova att inte titta på mig, hehe jag ser ut som en skata.. blåser ute och allt så att mitt hår flyger omkring.. hehe ;)




Älskar dig min bror! ♥

(hehe, jag ser ju ut som ett misär själv)

Är vi lika varandra? Vi är bara halv syskon!




Kommentarer
Kurt

Fint foto Love you

2009-09-24 20:19:28
Fina/Anonym

Så söt så:-)

Är så himla nervös att jag inte kan sova.



Ha en bra dag

2009-09-25 03:45:05
URL: http://nuvilljag.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0