Min åsikt!

Efter dennahttp://www.nsd.se/nyheter/gallivare/artikel.aspx?ArticleId=4873295  artikel om misshandeln i Gällivare på den 16åriga tjejen, så har även jag en åsikt vilket jag sett att även andra bloggar har! Jag är inte den som lägger näsan i blöt om saker som inte jag har att göra med, men, en åsikt har man alltid rätt till! Tycker jag.

Visst, det var fel av honom att göra så. MEN som man läser så har hon varit med honom sen hon var 14 år gammal, alltså 2 år. Detta har ju tydligen pågått hurlänge som helst ett flertal gånger. Synd om henne, right. Men skyll dig själv, hon har vetat om att det här ska komma igen förr eller senare och ändå går man tillbaka till sin respektive. Visst, jag kanske inte är den rätte att öppna käften. Men jag tyckte att jag verkligen behövde göra det. Inga namn, men känner tjejen och vet mycket väl om vem killen är! Synd om bägge två. Den ena behöver inse annat här i livet som är mer värt än spö varje dag och den andra behöver hjälp. Ordentligt med hjälp.

Nånå, nu ska jag sluta med att lägga min söta lilla näsa i blöt.


Kommentarer
Viktoria

sv: hej på dig marie! tyvärr kan inte jag något om det där MEN min design är gjord av aaalx.webblogg.se hon hjälper dig nog mer än gärna! :)

2009-09-15 19:39:45
URL: http://vickanss.blogg.se/
nyfiken

Har du gjort det själv?

2009-09-17 22:53:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0