Någon med smarta tips, tack?

Försöker söva Felicia men går ju inte bra, hon vägrar.. är alltid samma visa varje kväll, bråk och tjafs. Tusen anledningar till att inte sova.

- Törstig
- Tutte
- VILL INTE
- Docka
- Läsa bok

Spelar ingen roll hur många tuttar, dockor, böcker, eller hur många liter vatten hon druckit så vill hon inte sova. Inte i egen säng, inte i våran säng. Ne, jag måste verkligen börja få henne att somna i egen säng. Är rätt jobbigt att ha henne i våran, sedan bära över henne.

Någon som har ett tips? Tack! ♥

Kommentarer
Fru F

Ja, jag vet att jag gör reklam nu men jag gör det för något väldigt viktigt:

Det är så att jag har gjort en egen insamling på Cancerfondens Rosa Bandets hemsida.

Så jag tänkte om någon som läser min blogg kunde gå in på min insamling och skänka några kronor. Ni väljer helt själv hur mycket ni vill skänka, om ni vill skänka 1 kr så gör ni det. Det viktigaste att ni gör det! När ni har gjort det så lämnar ni en kommentar här att ni gjort det. Så kommer jag varje dag att lägga ut en länk till er som har skänkt en slant här. Gå in på min blogg och läs mer!

2009-09-30 21:42:03
URL: http://nuvilljag.blogg.se/
Pernilla & Willy

Hejjsan

Trevligt med nytt folk som kollar in på bloggen och lämnar ett fotavtryck i gästboken :)

ska kolla in din sida lite bättre så jag har lite koll på vem du är, såg iaf att du har två barn, va kul! i vilka åldrar?

2009-10-14 14:47:58
URL: http://mammaswilly.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0