Natti natti

Nu håller min man på att söva barnen, dom är as trötta båda två.. Ingen av dom hade sovit lunch idag när dom varit i Hakkas. Så eftersom han söver så får han sovmorgon dagen som kommer. Söver jag så får jag sovmorgon osv, en kan inte bara göra allt sen måste man få en hel natts ostörd sömn för att orka med. Imorse var det min tur att kliva upp med barnen eftersom han la dem igår kväll också, goode tungt men man vaknar ju till och blir människa efter en stund så, jag hatar verkligen tidiga morgnar!

Nee, nu ska jag vänta att bingolotto börjar.. Hahahahah, jag är ingen gamling men är så himla länge sen jag spelade, så varför inte pröva lyckan? ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0