Snorigt värre!

Usch, nu har förkylningen brytit ut ordentligt! Hoppas den försvinner lika fort också! Är svintäppt i näsan :(
Jaja, det hjälper inte att gnälla! För en stund sedan har Felicia och Matti kommit hem ockå, sju imorse åkte dom till Kalix och Haparandra för att hjälpa med flytt och sådant sen vart det en IKEA sväng ;) Medans dom har varit där så har jag och Bella varit hemma och snorat ikapp, ha ha.. sen har även min Pappa varit hit en sväng också, hjälpte mig att bära ner en massa grejer till förrådet (tack!).

Nu avrundar jag här, ska gå på ballis och ta en cigg sen lägga mig under täcket och tycka synd om mig själv. Måste först bara leta upp min astmamedicin, näs spray och sådana nödvändigheter.. och ett stort glas med isvatten! :)


Godnatt på er!

Kommentarer
*Em

Hej! brukar kika in här. Så tänkte bara säga hej ;) Är allting bra med dig? :)

2009-09-07 01:15:10
URL: http://emelojs.blogg.se/
*Em

Okej :) Vaknade nyss.. haha.. Allt bra med dig idag? :)

2009-09-07 13:09:37
URL: http://emelojs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0