Tjolahopp!!

Helloooo alla mina läsare ;D Här sitter jag, som vanligt då och har sviiin tråkigt. Bella gör inget annat än sover och åter sover.. tror hon är inne i någon sov-period nu då det är det enda hon vill typ, och äta förstås.. Ha ha!
Snart kommer andra gumman hem från dagis också, förhoppningsvis har kläderna vi beställt kommit! Matti skulle åka förbi Ok och kolla upp det där, men med min sedvanliga tur så har dom väl inte kommit, jaja jag får väl ha lite tålamod den här gången vilket jag sällan bukar ha! Men den som väntar på något.. ?

Fick bli en snabb uppdatering nu, har inget seriöst på hjärtat egentligen! :)






Ni äger mitt..



;)


Kommentarer
ros-marie

Tack min dotter för dom fina rosor jag har fått av dig o dina småtöser. Det värmde verkligen.

Mormor saknar er mina små prinsessor.

Kram o godnatt

2009-09-03 21:03:52
Anonym

Tack min dotter för dom fina rosor jag har fått av dig o dina småtöser. Det värmde verkligen.

Mormor saknar er mina små prinsessor.

Kram o godnatt

2009-09-03 21:16:23
nattis

jodå vi trivs än så länge :)vi har fått upp allting förutom de som ska vara på väggarna:)ska till ikea och köpa hyllplan så nästa vecka är de vi som borrar:P

2009-09-04 10:20:04
URL: http://naathaliel.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0