:) updt

Nu har mina babes åkt iväg till sjukan för den där kontrollen! Hoppas det går bra och att hon har gått upp nog mycket i vikt, Bellsa ligger iaf och sover nu. Inte alls ovanligt ;) Fast tycker ändå hon har börjat vara uppe mycket längre nu på dagarna, än förut! Är så himla kul nu när hon har börjat krypa ordentligt, sen äta själv ;) Inte nu mat, det måste man ge men nu menar jag typ rån och att hålla i sin pip-mugg.. det klarar hon själv utan hjälp! Kanske tidig för sin ålder, för hon är ju bara 6 månader. Våra duktiga små töser..

Nu ska jag snoka vidare.. hejs

Kommentarer
Anonym

Jadu jag är inte jättebra på det om jag ska vara ärlig:)! Såå söta de är måste jag säga:)!

2009-09-14 20:17:52
URL: http://hwoggart.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0