Vinterkläder/födelsedagspresent

Nu har vi vart och lämnat Felicia på dagis, och karln åkte på gymmet. Jag var på lite ärenden med Bellsa :) Väntar nu att karln ska komma hem så att vi kan äta lunch sen om ett tag, sen ska vi nog på stan och kolla på en födelsedagspresent åt en liten buuse som blir 2 år ganska snart :) Justdet, hehe råkade ju beställa dubbelt av jackan och skorna så har ringt och fixat det också.. så senast nu på fredag bör jag ha dem här ;) Häärligt!
Måste även kolla en vinteroverall åt Felicia och skor.. huuva vad dyrt men men måste man ha så måste man ;) Är ju bara vinter 9 månder om året så, haha..

Har även tagit tag i köksgolvet och skrubbat det ordentligt.. ser ju inte direkt vackert ut under köksbordet när barnen ätit.. Så har krypit på knäna och skrubbat och haft mig. Men nu är det rent och snyggt igen, tills nästa gång! Haha!

Nee, nu ska jag ta mig en smörgås eller nå tills det är mat. Hann ju inte med att äta själv imorse. Och så ska jag surfa runt efter vinterkläder åt Felicia ;) Finns ju inte något här i stan så jag ids inte ens kolla på stan! Väärdelöst! Sen vill jag inte att mina barn ska ha samma jävla kläder som alla andra.. För jag kommer ihåg förra vintern på dagis när jag köpt Felicia en ny mössa, då hade alla andra tjejer en exakt likadan så det var bara till att börja märka. Netack, nu blir det något som ingen annan har!


Nåååja, nog tjajat om det där nu. Ska göra annat nu. Hejs!




Bjuder på en bild också, på världens bästa Morfar och Felicia ♥



Och en till bild på Morfar och Bella ♥

Kommentarer
Kurt

Fina foton på mig (Morfar) och barnen.

2009-09-29 14:41:40
Linda

polarn och pyret har ju fina och jävligt bra vinterkläder till barn, och det har ju även lindberg :) Iofs så har dom ju även fina och bra vanliga kläder också :)

2009-09-29 17:09:58
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0