1 psykopat per 100 läsare

Jag ska inte ens behöva förklara mig, men jag gör det helt enkelt för att jag känner för det! Fick en ganska kul kommentar nyss, jag kommer inte att godkänna den. Klarar man inte av att bevisa vem man är, ja helt enkelt vara anonym då har denne bara skit att komma med, klart jag blir ledsen. Men har man en blogg så får man helt enkelt ta elaka kommentarer, eller? Som sagt var, det går lös 1 psykopat per 100 läsare, jag antar att det är du? Just DU som nyss kommenterade.

Du påpekade att jag utger mig för att vara en shopoholic, men att det är pinsamt att köpa en tvättmaskin för 700 kr!
JA, jag tycker om att shoppa! Haha, vilken tjej gör inte det? MEN varför ska allt man köpa kosta en förmögenhet? Berätta det för mig. För du som skriver är garanterat den största fattiglappen som gått i ett par slitna skor! Vill du låna mina?

Jag är en så jävla dålig Mamma och du hoppas på att soc tar barnen ifrån mig!
OM jag nu hade varit en så jäkla dålig Mamma så hade dom redan tagit dom ifrån mig, dom bor hos mig och kommer så att göra. Why? Jag är en bra Mamma, en sjuhelsikkes bra Mamma med bra värderingar, jag älskar mina barn. Med mig och Mathias har dom det otroligt bra. Känner du ens oss, vet du ens vilka vi är?

Du påstår att min blogg är ett skämt?
Varför läser du den? När har jag tvingat dig?

Jag har ALLTID samma kläder på mig, (enligt dig) och det inspirerar ingen säger du!
Mig veterligen har jag bara lagt ut 2 st "dagens outfit", det är inte riktigt min grej. Jag gör det som en kul sak, sedan om någon inspireras av det, vad kul säger jag bara :) Men att jag alltid går i samma kläder, skitsnack! När jag däremot bara är hemma så skiter jag ärligt talat i hur fan jag ser ut, herregud.. men när man går ut och sådant då är det annat. Men jag har aldrig samma kläder på mig, shopoholics brukar inte ha det serru ;)



Det var mitt svar på tal, nu spärrar jag ditt ipnummer ;) Synd va? Vill inte ha sådana as som dig i min närhet. Du är för feg för att ens kunna skriva ditt namn. "Anonym" säger mig absolut ingenting.



Nämn mina barn igen, och du kan se dig i stjärnorna med att du kommer se morgondagens ljus igen, den bittra dagen jag får tag i dig. Hehe.


Kommentarer
Maria

Jo visst kan vi lägga till varandra på Bloglovin

2010-04-08 16:07:40
URL: http://mariaat.blogg.se/
Trinidaz

SV: Visst :)

2010-04-08 16:07:58
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Trinidaz

Så nu har jag lagt till dig :)

2010-04-08 16:09:49
URL: http://trinidaz.blogg.se/
kimlarsson'

bry dig inte om den som skrev det där :o

så jävla elakt och lågt!

2010-04-08 16:21:52
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Trinidaz

SV: Tack detsamma :)

2010-04-08 16:25:26
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Maria

Redan gjort! ;)

2010-04-08 16:26:50
URL: http://mariaat.blogg.se/
Dolly

tack sweety, har lagt till dig nu me :)



allt bra me dig ?

2010-04-08 16:30:33
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Jennie

Alltså jag blir så fucking sur på dessa anonyma människor som så gärna har mycket att säga det är ju så sjukt att de inte ens vågar säga vilka de är , det är förmodligen rädda för att stå för sin egen åsikt och detta är ju ganska patetiskt . Visst att de kan tycka allt de dem skriver till dig om dom nu vill det , men ska de yttra det tycker jag tamejfan att de ska stå för vilka de är också .



Jag tro definitivt inte du är en dålig mamma , verkligen inte . Och jag tror inte du har samma kläder heller, men ifall du vill ha det , soooo what . Inte mitt problem och verkligen inte anonyms problem heller , eller hur ?



jag blir verkligen sur . Haha , jag har fått endel anonyma kommentarer också . Jag är också en dålig mamma som gråter hela tiden :S hmm .. vilken tur att anonym vet det .. :S haha ..



Jag tycker om din blogg iaf och jag är en utav nyare prenumeranter . Jag tänker hänga kvar och håller tummarna att anonym går och dör någonstans , den personen kan ta med sig mina anonyma också . :-)



kramar från Jennie

(www.mammatillvidar.blogg.se)

2010-04-08 16:40:59
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Anki

Du skriver att, har man en blogg så får man ta ris o ros, men varför bara visa ros? feg eller? Det skulle vara kul att få läsa någon gång vad du gör med dina barn,tydligen så sover de mest,och du röker o är förbannad/less/irriterad, Hoppas att du inte visar sånt för dina barn.Det där med psykopater lite var stans, ja det bor nog en i oss alla lite då o då, eller hur? Som vi säger i Norrland....Vi flytt int. Ha det bra

2010-04-08 16:53:06
Jenny

heej :) har ett inlägg med några knep och knåp, klura gärna ut ett svar!:) kraam / oaktivajenny.blogg.se :)

2010-04-08 18:03:11
URL: http://oaktivajenny.blogg.se/
isa

2010-04-08 18:06:12
URL: http://mittlivtyp.blogg.se/
isa

Jättefin blogg! Händer i helgen? =)

2010-04-08 18:06:29
URL: http://mittlivtyp.blogg.se/
mathias

den som skriver de den vet inte vad dom pratar om men lugn älskling vi förnyar din garderob den 16e:)älskar dig gumman hoppas på mys om ett tag..

2010-04-08 18:10:45
Matilda

finns gott om idioter i denna värld !

2010-04-08 18:14:59
URL: http://matildasundkler.blogg.se/
gissa

hahaha lilla Marie du lever i någon fantasibubbla. Du kan försöka tuta i folk att du är normal men de flesta vet att fallet inte är sådant.



Vi tycker synd om dig, men framförallt om dina barn som får stå ut med era bråk och galenskaper. Du lämnar ju barnen hela tiden vilket du skriver i bloggen, springer på affären och går ut på balkongen - små barn behöver uppsikt hela tiden.



Du skrev i ett tidigare blogginlögg att du var deprimerad och inte kunde ge eller ta emot kärlek det rimmar dåligt på att du sedan skriver hur mycket du älskar dina barn ?!



Att du är shopaholic ? in my ass, för vilka pengar ? du har ingen utbildning och inget arbete utan är hemma med barnen, anvönder du då barnens barnbidrag till att utföra dina köp som en shopaholic alltid måste utföra til varje pris ????? Nejdu gumman du är inte en shopaholic, inte på långa vägar.



Här har du psykfall nr två som du kan gnälla över ;)

Pööööösss

2010-04-08 19:00:14
Linda

Måste bara få ifrågasätta en grej. Du säger att du är shopahlic men ändå sa du till mig senast igår att du inte har en spänn kvar? Och ändå brukar du fråga om du får låna pengar, osv? Och att Matti ska betala nya kläder åt dig för att du inte har nått nytt och fint? En shopaholic handlar hela tiden, jämt. Inte bara ett-två nya plagg i månaden. Dessutom säger du att du aldrig köper någonting nytt till dig själv utan bara till barnen. Vill inte vara otrevlig eller någonting men jag får det inte att gå ihop? Du behöver inte lägga ut en fejk fasad på din blogg för att du ska värka "bättre", folk som läser din blogg tycker förmodligen om dig och din personlighet :) De där du skrev om shopaholic verkar mer som skryt i mina öron, tyvärr ;S

2010-04-08 22:41:42
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Emma

Det är bra att du står på dig! :D

2010-04-09 10:24:35
URL: http://oursketchbook.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0