23e April 2010

Godmorgon, har vaknat för drygt 45 min sen så jag är nådigt trött, har dessutom sovit dåligt inatt, vaknat hela tiden :( Baby har åkt på jobbet iallafall, fy saknar honom redan! Gårdagen var inte den bäste så det blev inte så mycket mycket uppdateringar!

Idag ska vi iallafall till bvc igen med Bella för att kolla upp hennes lår, dom är inte bättre vad jag kan se iallafall så hon lär få antibiotika mot det, sen nästan direkt efter vi är klara där så ska båda tjejerna till tandläkaren för kontroll ;) Har inte alltför mycket på hjärtat, ska ta och fixa fram lite kläder till kidsen sen försöka vakna till liv och bli människa! Tog ett gäng med fina bilder igår som jag ska visa er, Felicia var på dagis igår när kameran väl hade fungerande batterier så det vart bara kort på Bella.. Ska bli bättre på att fota, lovar!


Bella äter glass!





Gott men kallt ;)





Lite mys med Pappsen






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0