24e April 2010

Förlåt för den usla uppdateringen, lovar att gottgöra er! Har hela morgonen försökt få tag i en akut tandläkare, dessvärre utan framgång. Är bara på helgerna jag får ont, dumt nog på veckorna när det finns tillgängliga t-läkare så verkar det som om jag alltid har en massa annat för mig och då blir det aldrig av att ringa dit, sen är det samma visa igen när det är helg. Dumma jag!

Felicia sover lunch nu och Matti och Bella är ute på äventyr så jag ska ta och sova en stund nu, känns som om jag har vakat en vecka eller något. Bara grötigt i huvudet, vi hörs senare! Hoppas att din Lördag blir underbar!


Kram på dig, glöm inte bort att du är värdefull ♥



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0