25e April 2010

Godmorgon på er sötnosar, nu känner jag att jag lever något sånär iallafall.. har fått göra bort min morgonstädning som är en rutin ;) Gårdagen var som sagt INTE den bästa, jag åt eller drack knappt, och det lilla jag fick i mig smakade bara skit.. så jag gick runt och skakade och svettades. Fick ju tag i en akuttandläkare man kan ringa dygnet runt tydligen för att han bor granne med tandläkare och har tillgång till stället dygnet runt o sådär så jag provade att ringa då det står på deras sida att man kan ringa vilken tid på dygnet man vill om det är akut. MEN med min tur så var han i Stockholm och kommer hem först nu ikväll (Söndag). Rackarns då! Men men, snart Måndag och då banne mig ;)

Har iallafall tagit mig tiden medans jag har lite ork kvar att svara på era kommentarer, så nu är det gjort!
Ska strax ta och börja förbereda lunchen så att den är klar, då äre bara att äta när baby kommer hem från jobbet för sen ska vi gå ut med barnen så dom får friskluft! Annars har dagen inte alltför mycket att erbjuda. Jag hoppas iallafall att nästa helg blir bättre än vad denna varit. Herregud ändå, men men klaga ska man göra när något är åt helvete.. hehe.


Ska ta och fixa mig lite frukost nu, magen kurrar!


Vad brukar ni äta till frukost?





Gott ;)




Kommentarer
petra

Hejsan jag har frågestund på min blogg, Så det är bara att fråga något som du vill veta. :)

Kram!

2010-04-25 11:46:13
URL: http://aamandapetra.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0