26e April 2010

Hej på er, har verkligen inte prioriterat datorn idag för fem öre! Min dag har bestått av att göra alla måsten, sen vilat så mycket jag bara kunnat.. tandvärken vägrar gå över, är bara att härda ut tills imorgon 07.50 för då ska jag befinna mig inne i stan på folktandvården :) Kul jul, jag och min älskade tandskräck. Den får gärna försvinna imorgon och komma tillbaka när jag är klar där för morgondagen, haha!

Justde, Felicia fick ju sin sommarjacka idag, hon vart då såååå glad! Och hon passar verkligen i den, min stora gumma!


Kvalitén är inte den bäste, fick bli ett snabbt kort.. suddig vart den också, men hoppas man ser iallafall någotsånär! Och NEJ hon visar inte "fingret" för dom som råkar undra, hon tog upp armbågen sekunden jag fotade. Visst är hon fin min älskade gumma?





Kommentarer
elin

hej allt bra idag?:)

2010-04-26 18:14:55
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0