29e April 2010

Godmorgon godmorgon, har ni sovit gott? Jag somnade nog omkring två tiden inatt, vaknade strax innan halv nio.. otroligt. Lite smått försenade var vi med tanke på att Felicia ska på dagis kvart över nio. Så det var bara att stressa sig upp ur sängen, famla i mörkret och gnugga ögonen. Sen frukost och hopp i kläderna fortare än fortast!
Trött och irriterad är jag nu, men det går över! Har försökt ringa ett viktigt samtal! Den enda chansen att få prata med den man vill ha tag i, i detta bygge är att ringa på deras jäkla telefontider men ändå kommer man aldrig fram. Man får aldrig lämna medelanden i recpetionen heller! Sen när man väl får tag i personen i fråga så gormar dom om att man aldrig någonsin hör av sig och medelar hur allt går osv osv.. MEN DET GÅR JU FÖR FAN INTE!!!!! 
Ååååååååh så less man blir. Nåja, allt löser sig. Åt helvete med telefontider iallafall, det kan jag konstatera åtminstone ;)



Igår var ju barnens Morfar hit, så tänkte bjuda på lite bilder :) Ett inlägg utan bilder är så tråkigt så man läser bara första meningen sen klickar man på krysset som finns i högra rutan!


Isabella och Morfar :)






Min älskling Mathias!





Morfar och Felicia äter glass ;) Precis hemkomna från dagis!






Nu ska jag fortsätta lyssna musik sen börja med lunchen! Åt ju ingen frukost imorse så jag börjar bli lite hungrig nu!


Vill ni lyssna på bra musik så har ni här :) http://www.myspace.com/michaelsongwriter 
Låten som heter Im coming home, den är sååå jäkla bra! Lyssna och njut!

Kommentarer
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

åå, gärna =) jag lägger till dig nu, gör detsamma! <3

kram

2010-04-29 15:21:16
URL: http://ligon.blogg.se/
Victoria

SV: Jag använder inte bloglovin.. :( Har int loggat in på 1/2 år! :O



PUSS&KRAM

XOXOXO

2010-04-29 16:50:46
URL: http://meely.blogg.se/
Maya

kikade förbi och måste bara säga att du har en jättefin blogg! :)

2010-04-29 16:51:31
URL: http://januarimamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0