Det svider i mitt hjärta /// du kanske kan hjälpa mig??

Har just sålt iväg barnvagnen, bara ilar i mitt hjärta.. fytusan också! Men mina små prinsessor är inga bebisar längre, så nu ska vi köpa en lättare mindre sulkyvagn som inte tar mycket plats. Uscha, saknar redan vagnen som tusan men det är bara materiella ting! Sålänge man har varandra och alla mår bra så ska man banne mig inte klaga, eller hur? Men, som sagt det svider i mitt hjärta.. men en ny vagn ska dom få. Någon slags sulky, så det ska jag googla efter nu. Blir dock inte att beställa en nu men närmare sommaren blir det då en iallafall. Felicia vill nog inte åka vagn nå mer men det blir det för Bella, hon går ju än sålänge bara 5 meter åt gången så hon behöver nog åka ett tag till iallafall för bära henne tänker jag inte göra, hehe.


Nåja, ska googla lite snabbt nu sen lägga mig framför tv:n! Myspys ♥


Då ni är otroligt många som läsare min blogg så kanske, bara kanske det råkar finnas en liten "siare" bland er alla, haha värt att fråga iallafall.. har tappat bort mina älskade förrådsnycklar och finner dom inte, har inte lust att bryta upp ett tredje lås. Please, skulle vara guld värt om någon liten rackare där ute kanske vet. OM ni kommenterar och vill hjälpa, hittar jag den på det stället just du säger så kan jag belöna dig med en fet länk ;)


Puss på er!

Kommentarer
Malin

Hoppas det ordnar sig med laset!

2010-04-08 14:30:34
URL: http://piccadillytears.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0