Hmm?

Nu klargör jag detta en gång för alla så kanske, kanske jag slipper förklara en endaste gång till. För det är jobbigt, inte bara psykist utan även fysiskt! Det händer inte bara en gång, och inte två eller tre gånger utan mycket mycket fler gånger än så att det dimper in kommentarer som rör Felicias riktiga Pappa, vem han är, hur jag kan ha varit tillsammans med Mathias i snart 6 år men även ha barn med en annan!? Jag kommer aldrig godkänna kommentarer som överhuvudtaget rör hennes riktiga Pappa, vet ni varför? För mig och Felicia är han DÖD i våra ögon, hon har en Pappa som alltid finns där för henne och det är Mathias, ett riktigt guldhjärta!

1: Ni kan alltid göra som alla andra fårskallar och leta reda på egen fakta, därefter dra eran egen slutsats!
2: Var nyfiken som alla andra och gräv i arkivet så kanske ni hittar lite att läsa, då myser ni till nästa jul ;)
3: Det som har varit det har även FARIT och det anbelangar inte er det minsta!


Med tanke på mitt mående så har jag varken lust eller ork att ens tänka på det som har varit, jag och min familj lever här och nu och blickar till framtiden, skulle aldrig falla mig in att titta tillbaka på det som har varit, för dåligt är det sista jag tänker må igen!


Så, nu vet ni.






"Kan man inte ens ta hand om sig själv så hur fan ska man kunna ta hand om ett barn?"




Kommentarer
FMB

stå på dig! jag har samma problem med mitt äldsta barn. många kramar /FMB

2010-04-26 23:00:19
URL: http://familjenmedbarn.wordpress.com/
Linda

Tsss.. Det är ju sant! Ska man ha en riktig pärla så ska man ha en merca. Kolla bara på våran, man får ju stå trosa =)

2010-04-27 07:41:25
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Eriiza

Respektlöst att folk fortsätter fråga då. =/

2010-04-27 09:03:41
URL: http://eriiza.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0