Jag lever, nästan

Att jag blir glad av era söta kommentarer! Ni är så himla underbara, förlåt för att jag inte orkat svara eller godkänna era kommentarer, ska göra det direkt jag har orken tillbaka, vela bara visa att jag lever efter en dags helvete med denna tand :( Snart är det Måndag, bara två dagar kvar sen blir det tndl, bannemig också!

Hela dagen har gått åt att vila och sova, har inte ens orkat äta eller dricka något. Skakar och svettas av denna värk. Men men, en liten skithåla som Gällivare har verkligen inget att erbjuda direkt det är helg. Då dör hela "staden" ut.. Visst, jag hade kunnat få tanden fixad idag men då hade jag vart tvungen att åka till Luleå, när jag ringde akuten och hörde så var kl 09.58 och i Luleå hade dom en tid kl 10.00.. haha jävligt lyckat. 30 mil på 2 minuter, HEJJA!


Nä hörreni, ska trolla bort värken nu iallafall.. den var borta för några minuter iallafall, var skönt så länge det varade :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0