Kom igen då klockjävel

Hoohooojaaajaaa vad jag har det tråkigt, kidsen sover, Matti sitter och surrar i köket med Patrik. Och här sitter jag! Kan inte klockjäveln gå en aningens snabbare, vill att klockan ska bli sju så Matti får åka iväg och hämta nybilen, sen stressa sig iväg till jobbet och göra bort det som skall göras för att sedan komma hem till mig och mysa! Finns nog absolut inget mysigare än att få somna i hans famn varje kväll, bara hålla om varann och mysa. Kärlek!

OM vi köper audin som det är tänkt att göra så får ni se en bild sen, beror på hur den är att köra och hela baletten. Tre röda audisar har vi haft, kombin sålde vi för en timme sen till en gammal klasskamrat till mig.


Näääääää, nu får klockan ticka på lite mer tycker jag, framför allt längtar jag som en labil jävel tills imorgon på morgonen, äntligen få rycka ut denna tandfan som stör mig, den har förstört hela helgen! Har inte gjort något vettigt alls, vilat och åter vilat, grinat av smärta. Fyfan.


Vi hörs, den som orkar räkna alla jävla satans svordomar i detta inlägg belönas med en länk. Haha..

Kommentarer
anna

ääsch svordomar är väll inget ;)

2010-04-27 09:03:25
URL: http://erniiee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0