Nervöst sammanbrott

Visst, jag är medveten om att folk har det värre men här är det verkligen värre än värst, trodde jag! Mitt i allt när jag och Mathias satt och surfade så dog all elektrisitet i hela lägenheten men kom tillbaka snabbare än 2 sekunder. Sen dog internet, herregud tänkte ja. Ja jag är internet beroende, beroende av min blogg samt alla andra bloggar jag läser dagligen! Hooja, trodde verkligen att routern hade gått eller något. Ytterligare en utgift, som vi nu slapp, tur det!

Vad har ni för er ikväll? Här är det bara lugnt, barnen ska sova nu och jag tror Mathias ska åka på gymmet sen efter det, är inte säker! Jag hade behövt ta mig en dusch också, är jag för lat så tar jag det på morgon kvisten. Känner för att bara ta det lugnt ikväll.

Det vart iallafall lite shopping idag också!


En brun/svart sulkyvagn åt Bella




Ett par rosa TRETORN stövlar åt Felicia




Tyckte att dom var lika fina som dom från vincent shoe store! :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0