Profil info.

Gaaah jag blir tokig när jag inte får som jag vill eller när allt blir galet, har försökt och åter försökt med den där jäkla profil informationen, men det fungerar inte ändå efter ett par försök :( Får miljarder kommentarer om hur vi kan ha varit gifta/tillsammans i sex år? Jag fyller ju bara 22? Justdet. Vi har vart gifta i 3 år och snart 2 månader, men däremot snart varit tillsammans i 6 år :) Så informationen ska ändras, antar att det skrivits i stressandets stund eller något liknanade. Hehe, nu vet ni det så då slipper ni fråga för 75e gången!
Haha jag får väl be Linda om hjälp än en gång när jag själv är för trög för att ordna en sådan simpel sak!




Till sommaren baby ♥



Sammy P – Listen - Feat. Jon Young & J Cash

Ni som har spotify kan ju njuta av denna underbara låt, och ni som inte har SP, SYND ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0