Typiskt också

Var på banken tidigare idag (efter att ha tittat på min internetbank) ang ett inaktiverat konto jag har med pengar på, försökte få ut dom men det gick ju inte, då man måste ha en bankbok, jag fattar nada.. så den är ju då antagligen borta, har inte sett röken av den på snart 22 år. Dom sa iallafall att det säkert är ett konto som min mamma öppnat åt mig när jag var väldigt liten men som nu är mina pengar, wiierd. Så, ingen bankbok = inga pengar. Då hänvisade dom mig till polisen, haha okej.. så jag har gjort en förlustanmälan, så banken vill ha ett papper på att jag gjort en anmälan för att kunna få ut mina pengar, konstigt. Nåväl, nu är anmälan gjord iallafall. Skiter i hur det går med den, ett papper får jag iallafall och det är det som räknas!


                

                                     

Hade köplats 36 i telefonen (16 minuters väntetid), när det sedan var 2 före mig så kläcker dom ur sig att jag kan göra en förlustanmälan på deras hemsida om jag vill. Men gaaaaaaaaah, spilld tid för mig då! Så in på deras hemsida och klicka hit och dit, nåja nu är den gjord iallafall. Fyfan vilket bök!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0