Ni betyder <3

Jag vet att jag är usel på att tacka er, a just du! Du som läser det här. Tack för att ni finns här för mig och stöttar mig när vissa dagar inte är dom bästa, jag blir glad av att logga in här på bloggen och mötas av era fina kommentarer.

Det värmer i mitt ♥

Vad hade jag gjort utan er?


Här är några fina kommentarer jag fått! 




Postat av: Jennie

Det är först och främst det vanligaste och det de tror ska funka bäst är att säga att man är en dålig mamma . Och oftast kanske de längtar efter barn själva så att det handlar om avundsjuka eller så är de dåliga föräldrar själva och VET OM det undermedvetet (eller kanske medvetet) och så gör de så att de försöker beskylla andra för att vara det , det är ytterst vanligt när man själv mår dåligt ..

Ta inte åt dig , för du är ingen dålig mamma och det vet du ju också . <3

2010-04-08 @ 19:59:21
URL: www.mammatillvidar.blogg.se  



Postat av: Ida Törnqvist - konstblogg

en del människor är så jävla dumma och trångsynta och ser bara det dom vill se.. synd att det ska vara så.
efter att ha kikat runt i din blogg tvivlar jag inte för en sekund på ifall du skulle vara passande som mamma! du verkar vara en bra förälder :)

2010-04-08 @ 21:59:53
URL: www.myblueword.blogg.se

 


 

 

Postat av: kimlarsson'

bry dig inte om den som skrev det där :o
så jävla elakt och lågt!

2010-04-08 @ 16:21:52
URL: www.kimlarssons.blogg.se  

Postat av: Jennie

Alltså jag blir så fucking sur på dessa anonyma människor som så gärna har mycket att säga det är ju så sjukt att de inte ens vågar säga vilka de är , det är förmodligen rädda för att stå för sin egen åsikt och detta är ju ganska patetiskt . Visst att de kan tycka allt de dem skriver till dig om dom nu vill det , men ska de yttra det tycker jag tamejfan att de ska stå för vilka de är också .

Jag tro definitivt inte du är en dålig mamma , verkligen inte . Och jag tror inte du har samma kläder heller, men ifall du vill ha det , soooo what . Inte mitt problem och verkligen inte anonyms problem heller , eller hur ?

jag blir verkligen sur . Haha , jag har fått endel anonyma kommentarer också . Jag är också en dålig mamma som gråter hela tiden :S hmm .. vilken tur att anonym vet det .. :S haha ..

Jag tycker om din blogg iaf och jag är en utav nyare prenumeranter . Jag tänker hänga kvar och håller tummarna att anonym går och dör någonstans , den personen kan ta med sig mina anonyma också . :-)

kramar från Jennie
(
www.mammatillvidar.blogg.se)

2010-04-08 @ 16:40:59
URL: www.mammatillvidar.blogg.se  

 


 

 

Postat av: Matilda

finns gott om idioter i denna värld !

2010-04-08 @ 18:14:59
URL: www.matildasundkler.blogg.se

 


 

 

Postat av: Emma

Det är bra att du står på dig! :D

2010-04-09 @ 10:24:35
URL: www.oursketchbook.com





    

Kommentarer
Katrin

gulligt =D

2010-04-11 17:53:55
URL: http://ishaake.blogg.se/
Anna

Jag är klar med din header nu :)

2010-04-11 19:32:53
URL: http://annablommberg.blogg.se/
Jennie

<3

2010-04-11 20:20:29
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0