95 saker jag tycker!




1. Tre namn jag lyssnar till:
Bara Marie!


2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min noggrannhet! :)


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Haha att jag är så jäkla kort ;)


4. Detta är jag rädd för: Småkryp, höjder, karuseller..


5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kramar av mina barn, cigg, kärlek


6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Åka karusell, ta mig till högre höjder, vistas bland folkmassor!


7. Detta tycker jag om att göra: Finns mycket jag tycker om att göra! Städa blandannat, och NEJ det är inget skämt :)


8. Detta vill jag göra just nu: Ta en dusch!!


9. Bästa känslan: Kärlek och värme. Dom orden räcker.


10. Värsta känslan: Att bli sviken av dom som man tror sig stå en nära.


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Stor k... haha närå. Ärlighet är prio ett!


12. Är jag kär just nu? Korkad fråga!


13. Jag vill gifta mig: Drömmer om ett kyrkligt bröllop, vit/svart klänning m,m..


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Ge mina barn en trygg uppväxt med mycket kärlek!


15. Min käraste ägodel: Hade kunnat skriva mina barn, men dom "äger" jag inte så får nog säga min mobil då.


16. Något jag vill ha i present: Prylar är inte allt.


17. Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor, linne, underkläder


18. Favoritkläder: Leggins, något snyggt linne


19. Favorit djur: Vovve


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lyssnar på all musik!


21. Favoritlåt just nu: Mohombi - Bumby Ride


22. Roligaste ämne i skolan: Matematik och Bild


23. Tråkigaste ämne i skolan: Alla förutom dom jag nämnde här ovan!


24. En bok jag gillar: Läser aldrig böcker, men Magdalena Graafs bok gillar jag! "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"


25. En film jag älskar: Hachiko, en vän för livet! Ni MÅSTE se den!


26. Favorit tv-program? 16n pregnant, wifeswap m,m..


27. Favoritdoft: DKNY


28. Detta äter jag gärna: Sallad


29. Dricker helst: Isvatten! Mums!!!!


30. Favoritgodis: Choklad


31. Hit vill jag gärna åka på semester: Slöseri med pengar! Trivs bra här..


32. Färg på mina ögon: Blågröna.


33. Min längd: 1,56


34. Jag tror på: Mig själv


35. Jag spelar: Inget alls


36. Person jag beundrar: Isabella Löwengrip


37. Så här bor jag: 3 rum & kök i Mbgt


38. Antal döda krukväxter i hemmet: Noll


39. Det här tänder mig: När Mathias väl orkar sätta på sig lite parfym! Gillar dom han har ;)


40. Det här gör mig avtänd: Killar som biter på naglarna!!!!!!!


41. Favoritfärg: Svart


42. Favoritcitat: Haha, finns många bra citat..


43. En hemlighet jag vet: Kan jag ju inte skriva ut här ju :)


44. Bästa present jag fått: Mina barn, helt klart det bästa gåvorna någonsin!


45. Senast köpta skiva: Köper inte skivor.


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt hår och min platta mage ;)


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Att jag är så kort, och mina händer..


48. Udda förmåga/egenskap: Vet inte om jag har någon sådan..


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Fågel


50. Vad lyssnar du på just nu? Mathias spelar någon smurfmix på sin spotify, fyfan vilket blaj..


51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Bara ta det lugnt!


52. Var är dina föräldrar födda? Gällivare-Mamma och Svappavaara-Pappa


53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Torrent


4. Vilken är din favoritrestaurang? Äter aldrig ute


55. När badade du i en pool senast? Sist var det i Stockholm! En stor utepool/bassäng


56. Har du varit med i någon skolpjäs? Flera


57. Hur många barn vill du ha? Har redan 2 st, men kanske 1 till i framtiden..


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Fjortispop och skrikmusik, annars lyssnar jag på allt.


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Japp ;) Röstar man inte så ska man inte gnälla sen heller!  


60. Vad har du för TV-kanaler? Ca 50 st, för många för att börja skriva upp.


61. Har du åkt moped någon gång? Nå jo


62. Har du busringt någon gång? Jodå


63. Har du fått felparkeringsböter? Nej


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nejförihelvete!!


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Göteborg


66. Har du en egen trädgård? Nej


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Kollar sällan sådant


68. Kan du alla orden i nationalsången? Ja


69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Hachiko - En vän för livet


71. Favoritpizza? Mozzarella och pesto!


72. Chips eller popcorn? Chips


73. Vilken färg på läppstift använder du? Usch för sånt!


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej


76. Apelsin- eller äppeljuice? Äpple


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mathias, var såååå länge sedan.


78. Favoritchoklad? Marabou


79. När röstade du senast? Sist det var val


80. När åt du en hemodlad tomat sist? Minns inte


81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Flera gånger om!!


82. Är du bra på matlagning? Ja när jag väl vill


83. Klarar du att tanka själv? Pinsamt, svar nej!


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på? En gång och aldrig mer igen.


85. Pepsi eller Coca Cola? Cola


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja


87. Vad var det senaste du handlade? Laddare till mobilen


89: Har du kräkts offentligt? Nej


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Man får välja bådeoch va? ;)


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja


91. Har du ringt något betalnummer: Ja


92. Kan man vara vän med sitt ex: Nej


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: När Birgitta och Andreas fick sin lilla Malte :)


94. Hade du mycket hår som liten bebis: Sådär


95. Vad har du för medelande på ditt mobilsvar? "Har du inget vettigt att säga kan du lika gärna lägga på luren redan nu"


Anna, Cecilia,  Evelina  You know what to do ;)

 


Kommentarer
evelina

får göra denna lista imorgon :D orkar inte nu.

2010-08-31 22:45:47
URL: http://qwaszx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0