13e Aug 2010

Är det något jag kan bli helt jävla galen över, då är det att vänta. Detta jävla väntandet går mig på nerverna ett par gånger om! Börjar få en aningens panik, på Måndag drar dagiset igång och vi har fortfarande inte fått veta vart Bella ska börja! Jag har ringt upp minst 150 kr på min mobil på bara några få dagar, ändå har jag inget svar framför mig, för jag blir bara bollad hit och dit, koppla mig till höger och vänster! Jag kan tycka att det är mäkta konstigt att folk ens har ett jobb, vissa borde säga upp sig självmant eller böna och be om att få sparken, för dom gör ändå inte ett jävlaste skit på jobbet.

Ringde iallafall sjp skolan nyss och hon som svarade lämnade vidare mitt telefon nummer till någon G****** som skulle ringa upp om en minut, det var en lång minut vill jag säga!


Jag är arbetslös, jag kommer gärna och jobbar så ska ni få se att det börjar hända saker och ting! Jag dricker inte ens kaffe, så några 7 timmars kafféraster blir det inte heller, deal?



LESS!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0