16e Aug 2010

Okej, nu kommer min åsikt! Kikat runt på lite andra bloggar, dvs 2 st som sagt sina åsikter om systemkameror, bilder m,m.. Nu är det min tur, haha!

Detta är mina personliga åsikter, har du egna så är ju det jättebra. Glöm för bövelen inte bort bara att smaken är som baken!!

En kompaktkamera skulle jag aldrig dra ut i skogen med för att fota naturbilder m,m för att få ett bra resultat för det får man absolut inte, tycker JAG!! Jag köpte min systemkamera enbart för att jag vill utvecklas med mitt fotande, inte för att alla andra har en. För sanningen är den att jag vet bara en som har en systemare, eller ja två då! Så det är helt och hållet en smak sak. Sen till det här med bilder!! Det är fotografen som bakom kameran som gör det hela, inte hela kameran i sig ;) Jag kanske tycker att en bild på en liten strumpa är suuperfin, medans kanske just DU tycker att den är totalt vädelös. Alla har vi olika åsikter om det ena efter det andra, det får man helt enkelt svälja och ta!

Men, som en annan sa.. köp inte för att alla andra har utan för att du själv vill ha en just sytemkamera! Jag är iallafall supernöjd med min canon och vill utvecklas, och det gör jag inte med en kompaktkamera! För mig blir det inte bra bilder alls någonstans, vilket jag kan få till ibland med en systemkamera. Man lyckas inte alltid med ALLA bilder, det gör ingen! That´s it brudar och grabbar!


Att utvecklas gör man bäst själv, utan alla andras åsikter om vad som är fint och icket, det skiljer sig så otroligt mycket från person till person! Att dömma någon hips vips är bara korkat!!

Jag är iallafall supernöjd med mina kamera, bilderna jag tar blir fina i MINA ögon! Sen om du är blind, ja det är inte mitt problem ;)
              



Hoj, nog om detta nu.. Nu blir det lunch iallafall :) Kram på er fina!

Kommentarer
Anthon

Tog du åt dig av vad Anna skrev i sin blogg?

2010-08-16 16:32:29
Madde

Håller med dig. Sen jag köpte min för jag älskar att fotta en vanlig kamera kunde inte uppfylla mina krav. Sen många tror jag köper system för det är "inne" men jag ser det som en rätt dålig affär att köpa en kamera som används i samma syfte som en vanlig kamera. System är ju till för att fotta på riktigt liksom.

2010-08-16 21:40:06
URL: http://www.saramadeleine.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0