19e Juli 2010

Godmorgon! Morgonen började med en stor försovning, ungarna somnade rätt så sent igår kväll så dom vaknade tio i nio idag och M som kör Felicia till dagis kommer kl nio så det vart lite stress men det gick bra ändå. Sen när Felicia hade åkt till dagiset så tog jag fram färgen och penseln och började måla garderoben! Nu är jag dö less på att måla. Men det vart bra och jag är klar! Bella titta på med sina långa fingrar, så lite färg på sina små tår fick hon! Förövrigt ligger jag här och fryser arslet av mig, har öppnat fönster så att det inte ska lukta så mycket sen för att det ska torka fort också!

Och en bild på det hela.. dock är det inte klart än men vi är på rätt väg iallafall :) Det är huvudsaken!

Tog bilden för bara några få minuter sen, tycker det ser lite knas ut faktiskt.. ändå har jag målat 2 lager! Nåja, kanske ser bättre ut när det torkat ;)



Nu ska jag börja med lunchen iallafall! Ett tredje lager får jag måla senare, nu är jag som sagt lesslessless!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0