20e Aug 2010

Godmorgon! Direkt barnen hade vaknat imorse så tog jag fram färgen och penseln och satte igång att måla det sista lagret! Så nu ska det bara torka hela dagen tills ikväll sen är det klart :) Och då kommer det även bilder! Jag som varit så lat trodde aldrig att det här skulle bli gjort, dessutom tog ju färgen slut igår och då trodde jag seriöst att hoppet var ute.. för när det kommer ett "stopp" framför mig då skiter jag oftast i att göra klart något ;) Sådan är jag! Nog om det nu. Sitter förövrigt och väntar på att försäkringskassan ska ringa upp mig, var bara något på 300 personer före mig.. men jag har all tid i världen att vänta ;) Så lämnade iallafall mitt nummer så dom ringer väl upp mig om en kvart 14 dagar eller något!

Tillsvidare så kan man ju alltid börja klura på lunchen! Mina ideér börjar liksom ta slut.. jag som hade blivit så intresserad lite smått av matlagning och bakning, rackarns också!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0