24e Aug 2010

Hejochhallå! Ringde dagiset imorse och sa att Felicia blir ledig, har fortfarande inte fixat sig med skjuts och sådant.. men då ringer gulle♥ och säger att det fixar sig, att han kör och hämtar! Great! Så vid nio var det bara hopp i kläderna och iväg till dagiset för Felicia. Det där körkortet hade verkligen suttit fint nu kan jag säga! Ska banne mig leta fram min körkortsbok och börja plugga lite, det är åtminstone en bra början! Så är man ju inte helt jävla lost när man börjar på körskolan! Nåja, nog om det.. idag blir det att hämta ut ett paket från panduro ;) Beställt lite väggord till tjejernas rum som jag ska måla! "Carpe Diem", "Belive", "Love". Hoppas bara att jag beställde lite färger också, minns faktiskt inte om jag gjorde det eller inte!

Näehörrni, nu ska jag samla ihop lite vuxenpoäng genom att betala lite räkningar sen kirra lunch åt lilla och till mig själv! Vi hörs. Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0