2a Aug 2010

Hade varken ork eller lust att blogga igår förutom på morgonen, sen hade jag inget direkt vettigt att skriva heller för den delen så då lät jag bli! Min förkylning har blivit värre än värst, vaknade upp imorse med näsan full med uscha, tungt att andas och nyste som aldrig förr :( Hoppas bara jag hinner bli bättre tills på Onsdag för då fyller jag år, haha herregud ändå 22 år.. tyckte det var nyss jag blev 18 :) Nåja, det är ändå inget att fira.. Nästa år blir bättre, då kommer jag in på alla krogar =P Haha skoja bara, ni vet att jag aldrig dricker och går på krogen.

Kalla mig tråkig ;)

Well, nog om det nu :) Väntar iallafall på att Matti kommer hem på lunch om två timmar, sen ska jag och kidsen ut en sväng.. andas lite frisk luft, bara inte förkylningen blir värre fast det tror jag dock inte, en kort stund skadar inte! Jag menar Bella, hon babade ju igår i Aborrtjärn, hon om någon gillar vatten! Annat är det med Felicia.. badkruka som sin käre Mamma ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0