30 Aug 2010

Får bli ett mega snabbt inlägg nu för alldeles strax ska lillan hoppa i kläderna för att sedan bege sig till tandläkaren för en vanlig kontroll, kolla dom små bissingarna. Några hål tror jag dock inte hon har! Sen vänta att posten kommer, väntar in ett gäng med roliga paket.. blandannat kläder, en grej till telefonen! Kan visa er senare! Sen ett pysselpaket åt Felicia :) Så ja, dagens höjdpunkt blir att vänta in posten. Haha! Nöörd. Men allvarligt, hur sjukt kul är det inte att få en drös med paket? Jag blir som en j*vla jättebebis som väntar på tomten, typ så!


Nåja, visar er senare grejen till min mobil. Nu måste jag klä på gumman för hon ska vara där halv tolv, tur då att vi bor i princip granne med tandläkarn :) Great!


Later!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0