9e Aug 2010

Godmorgon på er! Sitter här och väntar på att Sjöparkskolans rektor ska ringa upp mig så jag får veta när och vart Bella ska börja på dagis! Hoppas så jäkla innerligt att det blir på samma avdelning som Felicia, om inte annat så hoppas jag på samma byggnad så man slipper hatta omkring hit och dit för att lämna och hämta ungarna, hade blivit sjukt mycket enklare.. dessutom har dom alltid varandra om dom får gå på samma avdelning.. Nåja, återstår att se. Väntar iallafall på att hon ska ringa upp mig.. detta väntande gör mig nervös, haha.

Uppdaterar senare, har nämligen en BILLIG bärbar dator att sälja ut, tänkte lägga ut den här och se om det finns något intresse!? Såklart går den att skickas ;) Hörs på en stund!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0