Bättre service har jag vart med om!

Mhahaha nu är våran kyl och frys beställd, det tog banne mig över ett år för ToP att fixa en enda fryslåda (frys och kyl är sammanhängande, ni förstår vad jag menar va?), och fryslådan gick inte att få tag i någonstans så då fick dom beställa ny kyl och frys till oss! Jag klagar inte.

Visst, en jäkla fryslåda kan väl vem som helst vara utan kan man tycka. Men enligt mig är det faktiskt mer av en princip sak, jag menar 5000:- i hyra, då ska ALLT fungera prima. Dom är ju så petnoga med allt, och då menar jag banne mig också ALLT! Kan dom så då kan jag ;) Fryslådan hade kostat ca 200 kr på Rusta, är därifrån som dom köper in men dom har utgått ur sortimentet.. Så kan det gå :) Så på ett tag eller två här i dagarna så kommer Eriksson center hit och mäter och sånt.. så, kanske om en vecka sa han på top att den ska vara här!

En fryslåda mer eller mindre har nog ingen dött av, men rätt ska vara rätt! Har aldrig någonsin sett sämre service än dom, händer fucking noll saker på flera år. Okej, fick vänta ett jäävla år på en fryslåda som dom även sa var beställd, men i sjävla verket fanns den inte ens! En dörrjäkel som ska tas ner och slipas redan för ett år sedan, den hänger vackert kvar! För det hade dom inte råd med sa dom, utan det skulle gå på nästa års budget?


Hur tänker man då undrar jag? Jag kallar det inte alls för service, men hyra i tid ska dom banne mig ha! Nu kanske ni tänker att det bara är att flytta, le och se glad ut. MEN, det är inte BARA att flytta..



Yeye, glad över att det blir nytt men fortfarande lika grinig över den gigantiska vänte tiden!

Kommentarer
evelina

herre gud vad billig lägenhet ni har då. jag har en liten etta i lilla filipstad och den går på över 3000 varje månad och då är inte el och sådant inräknat.



så jag tycker inte att du skall klaga så mycket, det är ju suveränt pris.

2010-08-05 22:15:47
URL: http://qwaszx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0