Bloggar

                                 



Blogg jag läser först: : Kenza

Kändisblogg jag följer: Isabella Löwengrip

Mest kända bloggare jag sett IRL: Inte sett någon känd bloggare! Däremot skrivit med några.

Första bloggen jag började följa: Isabella Löwengrip

Bloggare jag beundrar och varför: Beatrice, 17 år och har cancer! En tjej med styrka och humor trots det tråkiga omkring! Beundrar henne verkligen för det hon orkar gå igenom ♥

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Gratisprylar är väl aldrig fel att få!? Haha, blir alltid lika glad varje gång!

Då hatar jag att blogga: När jag verkligen inte vet vad jag ska skriva om.

Då älskar jag att blogga: När jag har någon glad och trevlig nyhet att berätta om åt er :)

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Mathias kan få sig en liten länk, som inga läsare har :(

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Anna


Kommentarer
Linda - En Vimisg Mamma

Tänk att de flesta läser dessa två kändis bloggar....Varför kan man undra =) ?!

Hoppas allt är bra med er idag! kram

2010-08-18 23:15:24
URL: http://holen666.blogg.se/
Madde

Sånt där är kul :)

2010-08-19 09:53:22
URL: http://www.saramadeleine.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0