Boppa!! Ajaj..

Det är som så typiskt mig att alltid när jag ska baka eller laga mat så lyckas jag antingen bränna hela handen eller något finger, och ont gör det. Och det värsta är att jag aldrig lär mig! Slängde iallafall ihop lite scones för en stund sedan, är inte alls sugen på det nåmer.. inte något överhuvudtaget! Har alldeles för ont i min hand för den brände jag minsann, typiskt!

Imorgon (om jag inte är lat, haha) så ska jag ta fram penseln och målarburken! Ska ta och måla lite i flickornas garderob, eller ja det är ju inte en garderob nå mer nu för nu är det en myshörna, som Felicia vill sova i! Hennes säng kommer vi låta stå kvar ifall hon ångrar sig, sen att hon även har två val också. Myspys! Men ska iallafall måla det vitt, sen slänga upp en hylla dit in också! Foton kommer på det när det är klart ;)

Ska fortsätta kolla på Lyxfällan nu, alltid lika roligt att kolla på! Sen ska jag tvinga Matti att titta snabba cash med mig, har ju dock redan sett den men för att jag ska fatta innehållet av en film så måste jag titta den typ 2-3 gånger, haha trög jo tack jag vet! Och jag törs inte kolla sådana där filmer själv, haha törs fan inte ens kolla wallander själv ;p Scaaaaaary! Se ya!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0