Dags att göra något av sitt liv

Jahapp, får veta först nästa vecka dagisplatsen! Typiskt. Dessutom verkar det inte (som det ser ut nu) finnas plats på avd ****** som Felicia går på. Men jag håller mina tummar för att det kanske löser sig nästa vecka. Då blir jag glad. Fast o andra sidan kan man inte heller alltid få allt man pekar på. Det fungerar som så här i livet!

Har funderat mer eller mindre på om jag ska börja plugga, något jobb har jag ändå inte så jag menar, varför inte? En utbildning behöver jag, iallafall någon gång så ska kanske börja med att plugga ett ämne i taget. Gör jag allt på en gång så vet jag att det skiter sig direkt, det vet jag av egna erfarenheter! ;) Nåja, det där ska jag klura vidare på! Dessutom, om jag börjar plugga så får jag ju höja Felicias dagistimmar också, vilket jag inte får nu! Så då gynnar det även henne samtidigt som det gynnar mig att jag drar igång med plugget. Dock om det blir så kommer jag att plugga på distans för i någon skola sätter jag mig inte förutom när jag måste, typ prov och sådana viktiga saker!


Nog om det nu, medans flickorna vilar ska jag ta och tömma minneskortet på lite bilder! Fick minsann fota Felicia igår efter några om och men!

Kommentarer
mikaela

visst kan vi göra det ;)

har lagt till dig nu,

ha en bra dag!

2010-08-13 14:15:01
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Madde

Distans är bra, jag pluggade in gymnasiet på distans från sonen var 10 mån tills han var 3 år (hoppade av gymnasiet när jag var 18, sen blev jag gravid när jag var 19). Sen började jag på högskolan läste distans där i ett halvår sen har jag varit campus student. Han fyller snart 6 år så går i skolan.

2010-08-13 16:02:48
URL: http://www.saramadeleine.se
Julia

Allt bra?

2010-08-13 16:44:15
URL: http://technique.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0