Det där med rubriker..

.. var ju inte min grej, nej!

Värdelös uppdatering idag men har tillbringat mer eller mindre hela dagen i telefonen för att jaga en massa folk! Hitills verkar det ha löst sig iallafall med att höja dagis timmarna pga av sociala själ! Så imorgon blir det ytterligare några samtal plus fixa lite papper, sen hoppas jag och ber att det går vägen! Förövrigt tyckte rektorn att vi skulle byta dagis till Malmberget, haha jahaja tänker jag då.. är ca 3 veckor vi behöver höja timmarna, så då ska vi byta dagis enbart pga av dessa 3 jäkla veckor!? Sociala själ plus att jag inte sätter min röv på en buss..

Ska även försöka att jaga den där Carina eller vad hon nu heter som har hand om dagis ansökningar så att Bella får en plats! Kidsen får ju börja först när dom är 1 år gamla, ett tips till er som har nyfödda barn, ställ er i kö redan nu för annars är det kört ;) Jag vet för jag gjorde inte misstaget en gång, utan dessutom två gånger.. att vänta och söla mig med att ställa sig i kö! Då blir det såhär när man är en lat jävel ;)


Nåväl, ska tömma kameran nu och kirra upp en bild iallafall.. sen läsa lite bloggar och kika lite tv! Resten av familjen ligger och snarkar iallafall. Lovar att jag ska bli bättre med kameran, men just dom perfekta tillfällena så då glömmer man bort att man ens har en kamera, jäkla typiskt!


                                                               Vart är Bella? :)                                                              

        


Där är ju min söta tös!




Tänka sig vad kul om Felicia också hade velat vara med på bilder ibland! Men direkt kameran åker fram så svamlar hon bara eller springer iväg, men imorgon ska jag banne mig försöka fånga henne på bild! Har ju nästan bara kort på Bella i kameran..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0