Det eviga dagis tjatet

Imorgon börjar Felicia dagis igen, herregud ändå vad hennes sommarlov har gått fort.. tycker det var nyss hon slutade. Surrade ju med Sjöparkskolan imorse, men får veta först nu på Torsdag tror jag det var när och var Bella får börja. Hon sa iallafall att det inte är säkert att Bella får börja på Felicias avdelning utan att det mycket väl kan bli Malmsta skolans dagis. HAHA, fetglöm det säger jag bara.. och varför berättade jag även! Jag gillar verkligen inte det dagiset/skolan för fem öre. No waay! Men sen finns det ju anledningar till det också.

Sen för det andra så hade vi inte ens sökt till det dagiset.. sa även att om det inte finns någon annan ledig plats på något dagis i hela kommunen så då är jag mer än gärna hemma med Bella, för på Malmsta placerar jag henne absolut inte! Inte under några omständigheter alls. Möjligtvis om det skulle finnas plats hos någon dagmamma där, men inte på själva "skolan" området, dagis m,m..


Nåväl, nog tjatat om det dära nu.. det löser sig säkert, det brukar det göra! Snart är iallafall Mathias hemma från jobbet så jag ska ta och börja med middagen! Eller så får han laga middagen och jag tar mig en låång dusch, haha :) Kanske, bara kanske att jag lägger upp bilder här senare.. beror helt på om tiden och orken finns!

Jag är lat, fruktansvärt lat. Hehe..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0